Okkej!!

Okkej, sjukt längesedan jag bloggade men nu ska jag göra det Sara, vill även meddela sara o alla ni andra hur bra jag har det. Jag ovar, ett minne för livet. Kan nästan säga att jag träffat folk som jag kommer ha kvar resten av livet, underbart!!

Stämmningen är på topp och vi har det super kul, pluggar skrattar, pratar, spelarkort tillsammans men ändå har vi ett mål alla i slutänadan!!

Har vart ute och kört en hel del men ida va ingen bra dag, hade bara en dålig dag med kopplingen men det kommer jag lösa tills i morgon, antingen kan man säga att jag är för bra kompis med den, eller så är jag ovänn med den, det beror på hur man ser det!!!

Min rumskompis träffade jag redan på tåget hit och vi klickade super bra, började prata från start och hon är super bra. Resten av folket i huset är också super bra, ungefär i min ålder och ungefär samma humor. Med det viktigaste av allt, vi alla är här för samma mål, och nu jävlar!!!


sara kommer en upp datering i morgon också, då jag kört då jag berättar hur det går med pedalerna, en sak är säker iallafall, jag är sjukt grym på att backa, bara så ni vet :D:D

en sak till, Saknar Sara, Annelie, Nora, Elias, Sami o Abbe sjukt mycket!! Kommer snart  hem, kanske med pedalerna!!

puss på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0