Avstämmning!

Okkej allt är super kul här borta!!

Jag har klarat 4 av 6 faser på teorin, varav man måste klara 3 prov med minst 63 poäng av 70 på varje fas!! fattar ni?? Ajjja iallafall körde åtta i morse o det kändes super bra. Fick mycket positiv feedback av honom o det känns bra!
¨
Just nu har jag en feeel good känsla och känner att det kan gå vägen!

Ska ta en powernap just nu innan jag ska köra igen, 15.20. För ikväll blir det bet nog fest tror jag :D:D hehe :D med boysen och Linn!!!


Vet ni vad jag gjorde igår, jag körde tecken, så grymt kul, eller kotte som det heter på värmländska :D Snacka om flach back till melllan stadiet. det va Hjalle som kom på det, och faan vad jag o Linn garva åt killarna!! Hahaha!!!!!

ne nu ska jag sova!! höres sen! pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0