Söndag!!

Åhh vad jag älskar söndagar, det är en såndär dag men verkligen får göra ingenting. fasi iofs så har jag gjort ganska mycket.

Dagn började med att klockan rinde 08.00 jag och Sara är så smarta så vi bokat tvättstuga på morgonen, ner i tvättstugan och upp och sov en timme till. Sen va dagen igång. Vi har stor städat hemma idag. Shit va nöja man är när man gör det, blir så mysigt hemma :D:D

 

Efter allt detta så hjälpte vi syster och stor handlade, och jag menar STOR handla. Vi kunde inte bära det hem så drog det i en kund vagn, hahahah Tre stöller från värmland är ute i märsta, kan sluta hur som helst!! hahah ( Jag Sara och Syster)

 

Nu sitter jag hemma hos syrran och väntar på mat, jag och Sara har köpt kyckling så Abbe ska laga sådär god marockansk mat, underbart!! Hehe

 

Allt för mig, ta hand om varandra alla där ute!!

Kram

Vickan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0