Mys dag!

Idag har vart en supermysig dag!! Vaknade 11 och hade sovit 13 timmar, helt galet. Somnade 22 igår, det va rätt länge sedan man somnade så tidigt.

Idag va jag barnvakt åt tre små godingar. Skulle åka pulka men barnen ville hellre åka skridskor och så fick det bli. N är jätte duktig på grillorna medans E är nybörjare, men han kan åka bra han med. S sov så skönt i vagnen och barnen va supernöjda. Va ute i nästan två timmar. Så skönt väder och allt bara va super.

När syster kom hem från jobbet så åt vi mat och fikade vi.

Nu på kvällen är jag ensam, Sara är fortfarande med sin pojke. Måste säga att det är underbart och va hemma själv. Men Sara du är välkommen tillbaka.

Sara är en vän som betyder otroligt mycket för mig, hon och jag har nog gjort allt tillsammans. Det är därför det går relativt bra och bo tillsammans på en sådan liten yta. Vi kan bli arga på varandra, vi kan skratta, vi kan va irriterade. (mest jag sorry vännen) Men iallafall tack för att du finns!!! Ni alla andra vänner, ni vet vilka ni är, ni betyder otroligt ni med!!

Allt för mig,
Ta hand om varandra,
Kram
Vickan!


Mosters Isprinsessa


Mosters Hockeyproffs



Somtutan våran!!



Bästa Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0