Helgen!

Helgen har vart händelserik!! :D

Igår, lördag, städade jag och sara lägenheten, bytte gardinger och gjorde om i köket. Jättefint blev det. Har köpt nya köksmöbler och så. Bild kommer senare för bordet har inte kommit på plats än då det är inhandlat i karlstad så moster tar med det hem i bilen i morgon! Tack moster ch Kenneth!!
På kvällen var jag och Sara ut och käkade mat. Mycket god mat på alanya. mumma. Efter det åkte jag till hemlig ort :D:D


Idag söndag vaknade jag ganska tidigt på hemlig ort, men låg i sängen ända fram till två typ. Skulle möta upp Sara för att ta bussen vidare till Ikea :D Inhandlade lite smått och gott och även köks stölarna jag skulle ha till bordet. Underbar dag faktiskt!!!

Såg även på En annan del av köping nu ikväll. Helt galet roligt och kolla på, jag förstår varför jag har det jobb jag har, man får så mycket tillbaka av dem :D


Hoppas ni haft en lika bra helg som mig, tack alla :D

En sak till, Grattis Abbe på födelsedagen!!

Kram Vickan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0