Helgen!!

Ojoj vilken helg.

Igår fredag hade jag en kanon kväll med Anders!! sjukr roligt, vi spelade biljard och drack en del alkohol. Shit va jag skrattade under biljard spelet, ur kassa och en hel del alkohol. Haha ingen bra kombination!!!! Tack för en underbar kväll Anders, alltid lika kul med dig.

Idag har jag shoppat, en hel del. En tunika till mig, två par leggins en sjal till mig. Sen en vax duk som jag ska lägga in i mina skåp, de är katastrof äkliga så nu ska jag frächa upp skåpen lite. N och  E fick en vardin present också :D Tack syster och N för en mysig dag!! Bilder kommer någon dag på mina fynd!!

Ne nu ska jag borsta tänderna och sova!! Underbart!!

I morgon kommer Sara tillbaka, välkommen tillbaka.

Ta hand om varandra.

Kram
Vickan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0