Går segt!!

Går lite segt med bloggandet, men jag försöker så gott jag hinner :D Just nu jobbar jag som en tok, och har ingen ork till och blogga på kvällarna!!

Denna vecka har jag som sagt jobba super mycket extra i skolan, jätte kul är det faktiskt. Och som det låter i munnen på alla så har jag fått en tjänst där på 25% UNDERBART!!! Tycker faktiskt det är riktigt kul :D

Annars har jag fixat och donat här hemma, mitt köp är omgjort, bilder kommer senare så ska ni få se vad fint jag har fått det. Sara har hjälpt mig super mycket. tack vännen!!!

I morgon ska jag och Sara ta en kväll på stan, bara en fika sitta o stri och umgås jätte kul faktiskt!! Lördag ska jag jobba kvällen, mitt jobb ska ha nått slags hejdå fest, vi ska juh flytta och våra lokaler nu ska rivas. Faktiskt riktigt kul, helt nya lokaler och helrenoverade. Mycket vackert!

Nej nu måste jag sova, klockan ringen 06.30 i morgon och jag ska upp och jobba, ha det bra alla underbara människor där ute, ska lägga upp en del bilder snart.

Kram Vickan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0