Ensam!

Japp då är man själv i en vecka! Sara har åkt till wäsby med sin pojkvän. Hans stora syster bor där så de ska va där några dagar, sen ska de hem till karlstad en stund. Skönt och vara själv ett tag men också kul att hon bor här.

Håller just nu på och tvättar, finns det nå tråkigare, men skönt när det blir klart faktiskt :D Har bara två maskiner kvar sen ska jag bog gå ut och gå i det fina vädret, solen lyser och jag blir så lycklig. Ikväll kanske jag ska på hemlig ort! Har inte bestämt mig än kanske. :D Har haft en nere period ingenting har varit roligt men den börjar ge med sig.

I morgon ska jag vara barnvakt några timmar, åt världens sötaste barn. Mosters tre små änglar!! Tror faktiskt jag ska ta med dem till pulka backen och rejsa lite. Okej, S får ligga i vagnen han är juh bara 2 månader men de andra två skulle nog gilla det :D

Angående min anställning har jag inte fått nå papper på det än, men det är på väg. Men nu ska min chef vara ledig en vecka så det lär juh inte hända denna vecka!! Så det lär bli tidigast den 1 feb. Skynda långsamt finns det ett uttryck som heter. Precis vad det är  just nu :D:D

Allt för mig, ta hand om er.

Kram
Vickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0