Det börjar ljusna!

Jo det börjr ljusna med jobb och så, har som dagt fått en tjänst på skolan på 25 % men inte klart på papper än + att jag har min tjänst på 50%
Pratade med min chef idag, han pratade om att han höjer min tjänst och skolan köper en del av den tjänsten istället för att jag ska va anställd på två ställen +  att då får jag jobba på lov veckorna och får månads lön för det istället för timlön månaden efter, hänger ni med?? Det är iallafall en bra idee :D I like!

I morgon ska min kära kombo på arbetsintervju, det kommer gå så bra för henne tror jag. Hejjar på dig Sara :D:D hehe :D

I morgon blir det fika med Moster, Kusin, Syster och jag. Så kommer sara efter hon vart på intervjun!! Ska bli så roligt och fika med dem, vi har alltid så himla kul, min lilla familj och jag. (Har en större familj i karlstad men det vet ni ).

Skänker en tanke till min vän Petra och hennes familj idag!! Täner på er!!

Kram
Vickan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0