Dagen i stort!!

Åh vad jag är trött, jag tror jag somnar på fläcken idag! Ska bara lägga mig men jag fastnar alltid vid datorn, blir galen på mig själv :D

Jaja torsdag ida då, skol jobbet gick prima. Liite drygt bara att jag inte fått nått anställnings papper än men det kommer väl. Blir galen på folk!! :D

Pavven jobbet gick sådär. Vet inte vad det är med mig men känner mig inte alls pigg. Undrar om jag håller på o bli lite nere. Livet är inte alltid en dabs på rosor. Trött och irriterad på jobbet men det funkar. Än så länge har jag inte blivit osams med någon än.

Jobbade med min solstråle F idag. Han får mig alltid att skratta. Lilla vännen, är så glad att jag får jobba med honom!!

Jaja allt för mig i dag.

Ta hand om varandra, det gör jag och kombon Sara :D:D
eller vad säger du sara?? Hahah

Kram
Vickan!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0