Arg!!

Skrev värsta inlägget precis men mitt kära internet hoppade ur, åh vad jag blir sur då, och så sparas det inte!!

Skaa reflektera om familjen annolunda. Bara  jag som ser på det?? Eller?? Känner nämligen familjen Norrström :D

Jag personligen är uppvuxen med en familj på 12 syskon! Helt galet, men ack va roligt det är. Det är verkligen jätte skoj, kanske inte alltid men för det mesta. Men jag undrar bara, varför heter det familjen Annoluna?? Det väcker så negativa tankar hon människor det namnet, kanske inte för alla men för en del. Byt namn på det bara. Annars tycker jag att det är ett underbart program :D Och jag tror att det är mer vanligt än var man tror att det finns stora familjer. Hängde ni med??

Ajja nog om detta, dagen har vart bra, jobbat, ätit, och slappat i soffan. Ska sova nu då det är jobb i morgon bitti.

Ha det bäst.

Kram

Vickan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0