Allmänt!!

Jaha en ny dag har gått och jag är fortfarande själv. Idag  har jag stor städat hemma, shiit va det är nice. Sätta sig ner, ny durchad och bara känna att det är städat. Jag älskar den känslan!! Hehe :D

Har inte så mycker och skriva idag, trörr som vanligt så blir en tidig kväll.
I morgon ska jag jobba kväll på fritidsgården och på torsdag ska jag jobba kväll med min kille :D Ska bli så roligt. Man får alltid ett gott skratt när man är med honom.

Längtar till på fredag, då ska jag och Anders ut och dricka en öl. Va ett tag sedan man gjorde det tillsammans med honom. För er som inte vet vem Anders är så är det en fd klass kompis till mig, vi pluggade till fritidsledare ihop. han fyllde 40 i söndags så vi ska ut och fira honom :D Hans tjej får vara hemma :D haha :D

Ja allt för mig för denna gången, ha det bäst!!

kram Vickan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0