Älgjakt m.m.

Ja, jag skulle börja blogga men jag hann faktiskt inte skriva igår, onsdag.

Jag och Sara(min nya kombo) hade tvättstugan i går morse. Jag va ledig igår, eftersom det var röd dag.
Efter tvätt stugan och vi hade nördat oss framför datorn lite gick vi ut med de små liven, systers barn, N & E. Vi va på älg jakt i skogen, hehe! barn är allt bra påhittiga. De kunde till och med prata med älgarn, unika syskonbarn jag har, de kan bli nått riktigt stort!! heheh!!


Idag då, har jag jobbat precis hela dagen, från åtta i morse fram till åtta på kvällen. Först jobbade jag extra i skolan, som resurs typ. Riktigt kul och jobba där och förhoppnings vis får jag en utökad tjäns där på 25 %. Inte riktigt klart än men ni kan väl hålla tummarna för mig. 
Sen va jag på mitt vanliga jobb där jag är 50% anställd. Riktigt kul och träffa kollegorna nu efter jul uppehållet. Dock lite trött redan där men det gick ändå.
Sen tre timmar på kvällen har jag jobbat med min lilla kille, F. Är hemma hos han 3 timmar i veckan och det är alltid lika roligt och komma dit. Han är fantastisk!!!

När jag kom hem idag hade Sara fixat kvällsmat till oss plus att hon städat här hemma. Hon är underbar min kombo, Tack vännen!!!

Allt för mig, livet leker och jag mår prima!!
Kram vickan!!

Sara på älgjakt




Jag på älgjakt! Observera att det är kartan jag har i handen!! :D




De små liven N & E smyger i buskarna på älgen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0