Oj shiit

Oj shiit vad jag är dålig på och uppdatera!!

Helgen va super, var och åkte skidor i romme i lördags, kanon väder men hur mycket folk som helst! På kvällen hade vi after ski hemma hos Madde, det va super kul!!!!

Söndags va jag på kalas, min kära kusing fyllde 41. Ojoj vad gammal:D hahah :D:D

Apropå min anställning så har jag fått en högre tjänst, WIIIE!! Just nu jobbar jag 81.25% Känns underbart!!!!! Jag är lycklig :D!!

Annat jag reflekterat över, jag tror jag har blivit beroende va Kaffe, herregud. För 3 år sen hatade jag kaffe, idag kan jag till och med bli sugen på kaffe! Har man blivit vuxen då?? Värsta kaffe tanten, katastrof! Men gott är det iallafall :D


Jaja, kort uppdatering av mig!! Ta hand om varandra!! Kram Vickan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0