Nöjd!!

Hej hej!!
Har hänt en del sen sist.
Vill börja med att tacka Malin & Sara för en underbart rolig och trevlig helg!! Det lever jag på länge flickor!!

Sen hade jag syster Helena & syskonbarnen Amanda och Alva på besök. Det va trevligt, Amanda sov hos mig och Helena och Alva sov hos syster Annelie! Trevligt värre. Vi va på stan i lördags, Amanda fyllde 13 år. Shiit mosters lilla tjej har blivit så stor. Hon köpte en del på stan, typ en Toki Hotell kjol.(Ett pojkband från tyskland har jag lärt mig :) Ajja, vi hade mycket skoj iallafall. Tack för en trevlig helg!!

Idag, vet ni vad jag gjort?? Jag har köpt mig ett gymkort på sats. Så nöjd, så idag ska jag börja mitt nya liv. Träna regelbundet och äta mindre. Så är jag snyggast på bechen i sommar :D hehe :D

Ni får uppdatering senare om min träning, allt för mig idag.

Glöm inte bort att ta hand om dig själv!

Kram
Vickan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0