Livet just nu!!

Hej hej!
Va ett tag sen jag skrev, inte haft lusten!!! Nu har jag det, eller lite iallafall. Idag har jag vart och tränat, jag är så nöjd, hoppas bara att det ger resultat också. Känns så skönt när ma tränat. Försöker komma iväg mins 2 gånger i veckan! Så skönt!!! Jag är så duktig :D:D



Sen måste jag klaga lite.... daah jag blir galen på alla hundägare som INTE plockar upp bajset efter hunden! Jag blir så äkliad, varför?? Är inte det eran skyldighet??? Eller?? Sen vill jag klaga lite till, mina grannar gör att jag blir pyskisk störd. Idag plingade på min dörr, sum som jag är öppnade jag! Det va en äldre man som sökte min granne. Jaha, men jag vet inte vart hon är. Sen började han fråga hur länge jag bott här, om jag sett henne.. o.s.v. men inte vem han va! Jag har lovat mig själv att ALDRIG mer öppna dörren åt fråmmande männsikor. De får mig att må dåligt!!



Jaja, slut klagat. Jag längtar till påsk, då ska jag åka hem :D Faan va nice. Får träffan vännerna och familjen, jag längtar, är bara 20 dagar kvar :D WIIIE.. Då ska jag också hälsa på min gamla skola på KPS!! Helt galet skoj :D Träffa alla, ÄNTLIGEN!! Annars är allt bara bra med mig, trivs någolunda med livet, jag försöker välja glädjen :D hehe :D

Allt för mig!

Ta vara på varandra,
 
Kram Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0