Helgen!!

Jaha nu har helgen gått. Shiit va tiden går fort.

i fredags så¨va jag ut med några arbetskamrater, riktigt trevligt. Drack lite vin hemma hos mig och sen utgång till cornet där vi träffade mycket trevliga människor!!

Lördagen hade jag en riktig slappar dag, så skönt! Jag låg hemma i sängen och bara slappa, läste i min bok och bara va! Längesen man hade en sådan dag, den va behövlig! Jag va hos syster på kvällen först såg jag wild kids med barnen och sen melodifestivalen, helt okej faktiskt. Låter heöt galet kanske men jag tycker faktiskt wild kids är bra :D 
 Sov även här på lördags kvällen då syster och sambo skulle jobba, eller ja han skulle åka till spanien i 5 dagar.

Söndagen har bara rusat förbi. Passade barnen i morse, mysigt värre!! sen iväg o jobba som ledsagare i 3 timmar, gick som en dans. och nu är det kvällen. Håller på och tvättar och sen sova :D skönt värre. I morgon är en ny vecka och nya tag!!

Glömde säge en sak!! Jag har sjuk träningsvärk efter torsdagens träning!! OJOJ!! mina muskler har legat i vila :D

Allt för mig..
Vickan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0