Helgen :D

Jag har haft en super hele.

Började med fredag, handlade och donad lite hemma. Såg let´s dance men tyckte att det va fel vinnare :D Cool lugn helg alltså.

Lördagen gick i städarens tecken. jag gjorde en riktig stor städning hemma, torkade ur ALLA slår i HELA lägenheten, putsade föntrena dammade.. allt som man bara kan tänka sig. Så nu är det riktigt fint hemma hos mig. Hel nöjd är jag. Somnade ganska gött på kvällen.

Söndagen gick jag upp åtta för att tvätta, shit va det va tråkigt. Men det måste det också. Tvätta åtta maskiner, alet mycket!! Sen tränade jag faktiskt lite på gymet, hem nöjd!! Efter gymet satte jag o syster upp frans gardiner för sängen, kolla bilden neranför. Skit mysigt blev det!! Tack syster för hjälpen, och det sitter uppe fortfarande :D
Sedan har jag även hunnit med och jobba som ledsagare idag i 2,5 med två tjejer!! nice nice!! Efter jobbet åkte jag till stan och fikade, riktigt trevligt!!

Happ, min helg i det stora hela!!

Och vet n en sak? Snart åler jag hem till KARLSTAD!! Ska bli så kul och träffa vänner och familj.. lääääängtar så jag tror jag dör snart!!!!




Alt för mig

Ta hand om varandra!

Kram

Vickan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev super fint :)

2009-03-29 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0