Today!!

Hejsan hej!!
Har inte skrivit värst mycket denna vecka. Men min vecka har vart super :D

Idag gick jag upp jätte tidigt, klockan rinde sju, as trött.
Gick hem till syster och mötte upp Nora skulle lämna henne på skolan. Sen tillbacka till syster för att vara lite social. Klockan kvart i nio gick vi med Elias, sen skulle jag till tandläkaren.. hade syster som stöd..
Skulle plasta om en tand som plasten var trasig på.. fattade ingenting men annars OK!.. haha

Efter det så gick vi hem till moster o fikade, va jätte trevligt, kusin kom också, mycket trevligt. Klockan blev typ tolv och jag och syster lunchade, mysigt värre.

Började jobba kl 13, mycket bra dag på jobbet, alla va glada :D

Sen nu på eftermiddagen har jag hjälp syster o mublerat om hemma hos henne, hon har två små barn o de hade ett varsit rum men nu har de fått ett sovrum och ett lekrum. Belv mycket bra!!
det är så man vill va liten igen, när man delade rum o låg o pratade med den men delade med, jag och urban, min storebror hade rum tillsammans, det va riktgt mysigt, sådar syskonmysigt.. hehe!!

Kram alla människor!!

Vickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0