Strålande Lördag

Dagen började med att jag ringde syster i morse när jag vaknade, klockan va väl sisodär halv tolv kanske. Hon frågade om jag skulle med till jysk, javisst, tänkte kolla om de hade ett par gardiner till vardags rummet.
Kom till jysk vid ett, o vad ser vi, de har STOR utförsäljning på gardiner o liknade, nice nice!!
Väl inne på jysk, o jag springer på ett par panel längder blåa och svart för 25 kroner, vickan är helnöjd, tog två sådana till vardags rummet. Kollade runt lite till o hittade till köket för 100 kr, helt okej, Vickan är fortfarande helnöjd!!

Så jag shoppade gardiner idag, så blev jag tvungen och städa för att kunna hänga upp dessa nyinköpta varorna.
Så just nu är det jättefrint o mysigt hemma hos mig!!

Kvällen ägnade jag hos syster, såg på körslaget. Tycker faktiskt att rätt kör åkte ur. Hoppas Hanna eller Erik vinner, de älskar verkligen sina körer!!

Jaha nu vet ni vad jag gjort idag då, trodde jag aldrig skulle börja blogga men ack så fel jag hade, tror jag kommer bli beroende av detta, haha, då kanske jag bli känd också som blondin bella!! Så om ni läser min blogg och jag är aktiv skrivare så är det min tur att va med på stjänor på is nästa säsong! bara så ni vet!

Nya köksgardinerna



Nya vadagsrumms gardiner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0