Söndag

Hejsan hej.
idag har det vart en helt vanlig söndag, slapp som alla andra söndagar.
vaknade av att jag fick ett hemligt sms i morse, det va spännande!! kunde inte somna om o då va kl bara 08.20..
Gick upp o satte på en tvätt maskin, helt underbart o ha egen sådan, sen glo massa på tv. sen ytterligare en tvätt till, o sen en till. Hel nöjd hann tvätta tre maskiner innan kl va 14. Nice som faan.
Emellan maskinerna såg jag filmen mamma mia som jag fick av systrar i jul klapp, den va helt okej faktisk, kan rekomendera den varmt.
Hade lovat syster att bjuda på köttfärsås o spagetti idag, så kl 16 fick jag tre matgäster, syster o syster barn. Mannen jobbade...

Happ just nu sitter jag hemma hos syster ska dricka kaffe o sen sy gardiner av tyg hon fyndade igår.

Ha det supert alla glada..

Vickan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fynd blev det på jysk.. Hel nöjd....

2009-01-19 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0