Onsdag..

Tjohoo..
Otroligt trött idag, klockan ringde åtta idag men jag orkade inte gå upp, znosade till 9.40.. haha.
Va till körskolan idag och körde, va riktigt kul och jag lyckades köra bra. Ska försöka ha kortet innan påsk..

Vart en lugn dag på jobbet idag, va upp till UH med ett par ungdomar o hälsade på, de är så trevliga där upp pluss att tiden går så otroligt fort när man går ut en sväng.

Skulle egentilgen vart o jobbat som avlösare också men det blidde inte så, lillen va sjuk.
Har fått ett ledsagar jobb också, åt en tonårs tjej, det blir roligt. Ska träffa henne imorgon, tror det kan bli riktigt bra!!

I morgon ska jag på utflykt med jobbet, vi ska kolla bajsets väg, illa. Massa reningsverk o skit.. haha:D

Såg precis på top model, yes rätt person åkte ut, hejar på Elina och fransyskan, vet inte riktigt va hon heter :D hehe :D

GRATTIS till Sara & Rikard som firar två år idag, ni är som skapta för varandra :D

Jodåsåatt det va allt för idag tror jag :D


Ta vara på den du älskar

Vickan!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket :) Visst går det fort? va fan igår vi träffades haha

2009-01-28 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0