Helgen!!

Fredag:
Jobbade som vanligt men kompade ut en halvtimme, skulle på övverrasknings middag.. Min kompis anders fyllde år i lördags nämligen. Hans tjej skickade sms till mig förra helgen i smyg o frågade om jag ville vara med och överraska honom. Riktigt skoj och mycket trevliga människor. Han blev riktigt chockad, för en gån skulle va det han som blev lurad, han brukar alltid lura mig med allt. Hehe!!

Lördag
Gick i lugnets tecken, tvättade två maskiner tvätt, handlade, lagade mat.. ja allt som man ska göra :D
På lördag kväll va jag barnvakt åt mina älskade syskon barn: Syster o killen va ut och åt mat i stan. Så jag låg hemma på dersas somffa o kollade film o som.

Söndag
Idag har jag vart till badhuset, allihopa, barnen, syster, systers kille och jag. Riktigt trevligt faktiskt, vi lekte massa i badet, hehe så skoj så!! Jag simmade även 1 km, så nöjd så. Är faktiskt riktigt skönt o simma, synd bara att det är så tråkigt annars hade jag nog gjort det varje dag... eller nästan iallafall. Solade även när jag va där, så nu mår både kropp och skäl bra :D hehe!!

Nu sitter jag o dricker te o myser... äter lite godis också!!

Saknar vännerna hemma en del men det går bra... Ni vet vilka ni är :D

Kram på er alla glada juvelerm, ta ha om er.

Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0