Bajsa bajs :D

Idag har jag vart med jobbet på reningsverk. Först va vi någon stans o kollade hur kranvattnet blev rent o så. Sen åkte vi vidare till Käppala, ett reningsverk för toa besök. Jag höll ärligt talat på och spy av doften. jag har aldrig kännt nått liknande om jag ska va ärlig. Ingrott bajs luktade det, jag va så nära att spy, ingen ville stå nära mig. och inte går jag ut heller, ne jag står kvar o pinas, och fick huvudvärk iställer. haha.

Nu på kvällen skulle jag träffat den tjejen jag ska jobba med, och hennes mamma. Men de kom aldrig, ringde och ringde men de svarade inte, lämnade meddeland på telefo, hoppas de ringer.

Tänk att en etta kan bli såå rörig om man inte plockar ordning, började åtta i morse så jag hann ingenting idag på morgonen, såg förjävligt ut, men nu är det fint.

Sitter i soffan o ska kolla tv nu, sveriges värsta bilförare, se upp det kanske blir jag om några månader.. HAHA.. Ne så illa hoppas jag att jag inte kommer köra!!

Ta hand om er alla

Kram

Vickan

FÖRE IHOP PLOCKNING



EFTER IHOP PLOCKNING



Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint du har det :)

2009-01-29 @ 21:23:02
URL: http://zoriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0