Vi har såå kul :D

Hej Hej!!
Dags att updatera lite!!

Har två av mina bästa vänner här på besök, så himla glad!!

De kom igår vid halv nio, kädade lite o sen bar det av  mot corner, krogen här!! Där stötte vi på några arbetskamarter. Jätte trevligt. Galet folk va där, typ en polak, strand raggarn och min nya pojkvän.. Haha... eller så va det bara det han påstod utan att ens röra i mig:D haha!!
Vid 02.00 bar det av hemåt, va va hemma sisådär en kvarn senare. Pratade, skrattade o tjoade lite här. När vi väl skulle sova 03.00 rinnger det på dörren. SHIIT vem är det liksom!?!? Malin gick och kollade och sa att det va två kilar, jag FLÖG upp ur sängen, Täcke runt mig och kollade i nyckel hålet. TVå från securitas?!?! VA?? Vi har liksom inte spelat eller någonting, abar skrattat lite och ula oss. Jag blev tvungen och öppna!!
-Hej
-Hej
-Dina grannar tycker att du för väsen??
Jag står där med hakan i golvat?
-DRIVER du med mig??
-Nej
-Jag har bott här i ett år och inte haft en fest på ett år.
-ne men så är det.
Malin i bakgrunden...
-Ja men vi ska sova nu.
-Okej men vi antäcknar inte detta men sänk volymen, va har stått här utanför och lyssnat och di ligger på gränsen till att störa!!

Tur jag kom undan med 1500 i böter men jag va sjukt arg, mina grannar spelar 5 gg i veckan o ALDRIG att securitas kommer, men jag lovar jag ska ringa nu!!!!


Nog om det!! Idag har vi vart på jysk, kollade lite, sen en väng till arlanda, Mallan skulle till apoteket och köpa nässpray.
Sen en sväng till euorostop, kollade affärer och så. Där på väg hem kom jag och Mallan har adoptera Sara nästan 2,5 :D Haha!!!!
 
Nu ska vi göra oss i ordning ska åka ut och äta någonstans, food o nyktert, Och bara umgås :D

Ha det gott allhopa, ta vara på varandra!!

Kram
Vickan!!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för den bästa helgen på länge hehe

2009-02-22 @ 15:54:39
URL: http://zoriie,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0