Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Dagen började med att jag klevupp 07.00för att lämna sysonbarnen på dagis/skolan 08.00. det gick bra med dom i morse. Efter det gick jag hem till syster igen, bäddade, lagamat, diskade och klädde med. När kl. va 10.00 traskade jag ivär mot körskolan, skulle försöka få in lite terori i hjärnan. Väl framme där, vad möter jag, TISDAGEN 10/2 ÖPPNAR KÖRSKOLAN 13.30. Jaha!! När man äntligen pallat sig dit dår kommer man inte in, irreterad gick jag ner för trappan igen. Vad gör jag nu?? Ja, gick hem till migför o hämta överdragsbyxorna, kom på att de kan va bra o ha med ifall vi går ut med ungdomarna. Väl hemma va kl. 10.20 och jag började jobba 2.00. Orka sätt mig ner? Ne! Kom på att jag går till bibblan och lånar en bok, PERFEKT. Traskade mot bibblan, jätte nöjd skulle låna I TAKET LYSER STJÄRNORNA. Väl framme 10.45. Va möter jag där. BIBLOTEKET ÖPPNAR 14.00. O jag står där med öppen mun och tänker att faan allt ska gå emot mig idag. Illa som faan...... Vad  gör jag nu??
Skickar sms till en arbetskolega, som jobbar i cefeterian på en skola på förmiddagarna och frågar om hon är där. Japp det va hon o jag traskar iväg mot skolan, va me henne där  i en timme käkade lite lunche och så i skolan. Där gick faktiskt allt bra.
på jobbet va det också kanon, va på lönesamtal idag med chefen och fick massa beröm, jag är nöjd :D hehe:D Bara så ni vet är jag en mycket klok människa :D Det sa han iallafall. Nog om det!!
Va ledsagare till den där tjejen jag börjat jobba med, va hemma hos henne idag. Och hon bodde på landet. De hämtade mig vid stationen och vi åkte hem till henne. Hon bodde ca 1,5 km ut på landet. Hennes mamma och pappa va ej hemma när jag skulle åka hem, hm vad gör jag, jo jag går till stationen och jag lovar det va min värsta upplevelse på länge. Hon bodde på landet, på en smal grusväg 1,5 km ut i skogen, och typ INGEN gatubelysning, bara på några få utvalda platser. Det fanns hus efter vägen men emellan husen va det.. skog. Ja o detta va på kvällen. Och om ni inte vet så är jag SJUKT mörkrädd. Ja det va det värsta jag var med om på länge. Pratade med mamma i telefon hela vägen, jag va SÅ rädd!!!!!!!

Jaja, allt som hänt idag:D ganska spännade dag, ibland blir det inte som man tänkt sig :D

Förresten ska börja jobba med en till tjej, de ringde idag från avlösar servis och frågade om ag va intresserad utan att jag hade sökt en till. Denna tjejs mamma hade namn gett mig för hon tycler att jag verkar vara en bra tjej. Vi har träffas någon gång innan i andra sammanhang :D Får se när det drar igång :D:D

 Allt för mig, nu tar jag natten

Kram
Vickan!


Kommentarer
Postat av: Sara

stackare, jag hade nog avlidit hahaha, Ska du behöva gå den vägen själv veranda gång du har henne eller va det bara denna gången?

2009-02-12 @ 15:10:43
URL: http://zoriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0