Trött....

Är det normalt och va så trött som jag är jämt?? Kanske ska kolla om jag har brist på någonting i kroppen eller nått. Faan illa alltså. Sover mellan 10-12 timmar per natt o jag är aldrig utvilad. Kanske sover för mycket. I morgon ska jag gå upp tidigt, ska gå ut o gå en sväng om det inte har snöat och är halt som bara den. Se om det hjälper och om jag blir piggare,

Sak även palla mig iväg till körskolan o plugga lite teori, måste kunna allt :D hehe :D

Förresten va det någon som såg melodifestivalen? Tycker faktiskt att Scotts va bästa. Jag lovar att det kommer bli en riktig sommar plåga eller nått. Hoppas de går vidare till finalen då ska jag heja på dem :d

Jaja, nu vet ni mitt intressnata liv ;) hehe!!

Ta hand om varandra!

Kram
Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0