Kommit på...

... att jag ska köpa ett gym kort på sats!! man mår inte bra av o inte träna!! Jag köpte juh ett gym kort på ett annat ställe, men det ligger åt fel håll och felt plats helt enkelt!! Så nu ska jag bli sats människa, det ligger mitt i centrum på väg mot jobbet liksom!!

Precis käkat och känner mig som en ballong, blev propp mätt. Kyklingfilé o pommes blev det, riktigt gott faktiskt!!

Ska snart se på fri idrotten på fyran, men arga snickarn är jjuh också, får helt enket sappa där emellan :D

Ha de gott alla glada,

Saknar vännerna där hemma men det vet ni :D hehe, speciellt Sara & Mallan!!!

Kram
Vickan!!

Kommentarer
Postat av: sara

Saknar dej med .. men vi se spå freda :)

2009-02-18 @ 22:29:45
URL: http://zoriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0