Ett år...

Vet ni, den 1 feb har jag bott i min lägenhet i ett år. I söndas alltså :D Tiden går så fort juh!! Idag gick jag upp 07.00 skulle lämna Nora och Elias på skola/dagis. Vilken snäll moster de har. Istället för att gå hem o lägga mig igen, som jag oftast brukar göra gick jag hem och storstädade. Så nu är det jättefint hemma, så nöjd. Får se om jag ska sova hemma inatt med syskonbarnen som gäster eller om jag ska sova hos syster. Ska nämligen lämna dem i morgon också, ibland krockar deras schema då måste man hjälpa till. =)
 
Jobbade med min kille igår, så roligt så! Va ute i 1h och 40 min på promenad och åkte lite pulka. Vi båda va helnöjda.
Ikväll eller i morgon ska jag ringa tjejens mamma och se när jag ska börja ha henna. Tror det blir till veckan!
Mitt vanliga jobb är strålande just nu. Mitt liv känns underbart jag är superglad hela tiden :D

Allt för mig, ska kila till jobbet nu. Ta hand om varandra, livet är för kort att slösa bort!!

Kram
Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0