Dagen i stort :D

Idag har jag jobbat heldag, ja det kanske låter konstigt men det va jobbigt. Shit vad man blir bekväm när man bara jobbar deltid. Klockan ringde 07.00 idag men jag pallade mig inte upp förrens 07.40. Snacka om att  jag kan znosa :D hehe!!Annars en bra dag på jobbet, badade en sväng och sen åkte vi till rusta på eftermiddagen. Underbart!!

Jag har världens bästa jobb, jag jobbar på ett fritids för dunktionshondrade ungdomar, en fritidsledare här heöt enkelt. Ganska slappt men också ganska jobbigt när ungarna hänger o klänger på en. Men för det mesta är det bara bra:D

Va o träffade en tjej jag ska vara ledsagare till, hon är helt underbar, samma med hennes föräldrar. Blir nog skita bra:D

Ska dricka te nu och se familjen annolunda kl. 20.00 på fyran. För mig är inte familjen annolunda eftersom jag faktiskt också kommer från en stor familj, men det blir intressant o glo på!! Nora har tappat sin första tand idag också :D GRATTIS mosters älskling :D


Allt för mig

Kram
Vickan!

Kommentarer
Postat av: Sara

va roligt, när börjar du ha henne då?

2009-02-03 @ 15:13:33
URL: http://zoriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0