ARG!!!

Nu är jag riktigt ag på mitt hyresbolag!!

Ringde till dem idag för att jag har svin kallt i min lägenhet, det drar kallt och iskallt på golvet. De kom hit för att de skulle kolla värmen. Jg va nöjd för jag trodde att de skulle fixa mitt problem, men va säger de, du har FÖR varmt!! Jag höll på o tappa hakan, det drar från ventelationen i badrummet oh fönstrena men det är normalt. Enligt dem har jag 22 grader, Ja de mätt mitt i rummet högt upp. Men va faan!! jag sa att det drar från sönstrena men det gjorde det inte enligt dem... Åhh nu är jag arg, tydligen meningen att jag ska sitta här och frysa!!

Påpekade att toaletten inte hade nå tryck när jag spolade heller, papperet åker inte ner. Ne då kom dom också med en bortförklaring, - det är inställt så för att spara vatten!!
Jaha men ska jag ha kvar mitt pappet och måste spola 5 gånger innan pappertet åker net, ILLA!! Det spar juh ändå inge vatten då, hahah!!

En sak har ändå vart positivt.
Helena, en av mina systrar och hennes två döttrar kommer om en vecka:D Ska bli mys!!

Okej, allt för mig idag, ska äta frulle nu och försöka bli varm!

Kram
Vickan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har kommit steget längre än os :P vi bara väntar på att ringa för att det är kall och badrummet luktar illa och tar eller inte med pappret i spolningarna .. hmm undra när det blir av . hahaha

2009-02-18 @ 11:11:26
URL: http://zoriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0