Alla hjärtans dag..

Idag är det en helt vanlig dag :D hehe nee kasnske inte, man ska va extra trevlig mot alla nära och kära.

Jag har precis kommit in, har vart o åkt skridskor med syster, syskonbarn och systers kille. Riktigt kul, varm choklad och solen lyste :D Synd bara att jag får så jävla ont i fötterna när jag åker, så jag hade mest skorna på mig. En liten sväng åkte jag :D

Nu sitter jag och väntar på mat hemma hos syster, de ska bjuda mig o gratäng o kött. mycket gott. Tack tack!!

Igår va jag ute med Anders, min kära klass kompis. Shiit va vi har kul alltså!! Provade en del krogar och hade otroligt trevligt!! TAck Anders för denna trevliga kväll!!

Ne jag orkar inte skriva med, kanske uppdaterar senare ikväll, efter melodi festivalen!! hehe :D

kram
Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0